Manager

Manager

Η προοδευτική δημοτική κίνηση «Μαζί Για τη Ρόδο», διευρύνεται, ενισχύεται, μεγαλώνει με ανθρώπους που μοιραζόμαστε την κοινή αγωνία ο τόπος μας να προοδεύσει. Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε σήμερα στην παράταξή μας τους:

 

Με ένα βαρύ βιογραφικό ως εκπαιδευτικός και άνθρωπος της σύγχρονης τεχνολογίας, αλλά με πιο σημαντικό το στοιχείο της παρουσίας του ω ενεργός πολίτης, στα θεσμικά όργανα του Δήμου και ως Πρόεδρος του συλλόγου Πελοπονησίων Κω 

Για το εκλογικό αποτέλεσμα και την αμφισβήτηση της ηγεμονίας της ΝΔ στην Δωδεκάνησο

«Εκ των πραγμάτων ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ είναι υποχρεωμένοι να πάρουν απόσταση από την ΝΔ

 Α. ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της Κυριακής 25.6.23 επιβεβαίωσε την κυριαρχία της Ν.Δ. την πτωτική πορεία του Σύριζα, το αδύνατο άλμα του ΠΑΣΟΚ και τελικά την ‘’δεξιά στροφή’’ του εκλογικού σώματος,.

Β. ΣΤΗΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟ υπήρξε μια μικρή εξισορρόπηση στα αποτελέσματα με την  ΝΔ από το 49,93% (πάνω από το πανελλαδικό  40,79%) του Μάη να περιορίζεται στο 46,97% (από 52.200 σε 42.500 ψήφους αλλά και πάλι πάνω από το πανελλαδικό 40,56%!). Το ΠΑΣΟΚ αναδεικνύεται πια σε δεύτερο κόμμα με ποσοστό 14,52% και 13.100 ψήφους  (από 13,42% και 14.000) ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ υποχωρεί στη τρίτη θέση με 13,07% και 11.800 ψήφους από 14,89% και 15.580  με νέες απώλειες -25%! Τέταρτη δύναμη στα Δωδεκάνησα και στην Κω αναδεικνύονται τα υπερδεξιά-υπερσυντηρητικά κόμματα‘ ’Σπαρτιάτες+Ελληνική Λύση+ΝΙΚΗ’’ με 13,13% και 11.900 ψήφους. Το ΚΚΕ  αύξησε την δύναμη του από 4,00 %  στο 4,34% χάνοντας όμως γύρω στους 300 ψήφους (3900 ψήφοι). Η Πλεύση Ελευθερίας πήρε 2,95% και 2670 ψήφους (από 2,80% και 2900 ψήφους) ενώ το ΜΕΡΑ 25 που είναι στους μεγάλους χαμένους περιορίστηκε στο 1,56% και 1409 ψήφους από το 1,85% και 1912 ψήφους των εκλογών του Μάη (-26%)!

Στην Κω η ΝΔ από 49,34% (8754 ψήφους) τον Μάιο υποχωρεί στο 46,23% (7.199 ψήφους).Το ΠΑΣΟΚ από 14,32 % (2540 ψήφους) στο 15,48% (2390 ψήφους). Ο ΣΥΡΙΖΑ από 14,06% (2.540 ψήφους) στο 12,39% (1912ψ).Το ΚΚΕ από 4,30% (763 ψήφους) στο 4,42% (682 ψήφους). Οι ’Σπαρτιάτες+Ελληνική Λύση+ΝΙΚΗ’’ από 6,56% (1164 ψήφους)  στο 12,95% (1999 ψήφους).

Γ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Η περιοχή μας είχε ιστορικά κεντρώα-κεντροαριστερή εκλογική συμπεριφορά μετά το 1960. Ο διογκωμένος λόγω του τουρισμού μεσαίος χώρος, η κοινωνία των μικρομεσαίων που αποτελεί το εύκολο υποκείμενο των εκάστοτε κυβερνητικών  υποσχέσεων, έχει μετατραπεί μετά την επίπονη και ‘’επικίνδυνη’’ μνημονιακή περιπέτεια της τελευταίας 15-ετίας σε χώρο με υπερδεξιά, δεξιά έως κεντροδεξιά εκλογική συμπεριφορά. Τα κόμματα δεξιάς χωροθέτησης: ‘’ΝΔ+Σπαρτιάτες+Ελληνική Λύση+Νίκη’’ εκφράζουν  το 60,1% των εκλογέων στα Δωδεκάνησα και το 59,10%στον Δήμο της Κω! Οι αριθμοί λένε περιορισμό του Σύριζα στο 13% και σταθεροποίηση του ΠΑΣΟΚ στο 14%. Βελτίωση του ΚΚΕ στο 4,5%. Τρία νέα κόμματα στην Βουλή με ποσοστά 3-5% με το ΜΕΡΑ  εκτός Βουλής. Η Δωδεκανησιακή κοινοβουλευτική μας εκπροσώπηση θα είναι πάλι 4 γαλάζιοι και ένας πράσινος που αντικατέστησε τον Σύριζα. Το αποτέλεσμα σημαίνει επιτυχείς κινήσεις τοπικής πολιτικής από την ΝΔ που θα τις συνεχίσουν (ότι σημαίνει αυτό για τον τόπο μας), κακή πολιτική παρουσία του Σύριζα, ανοχή με μικρή άνοδο ΠΑΣΟΚ, καλή παρουσία του ΚΚΕ και απουσία των μικρότερων κομμάτων. Πιστοποιείται η ηγεμονία της ΝΔ στα Δωδεκάνησα που ήρθε και θα μείνει! Όπως εκείνη η 40-ετία  του ΠΑΣΟΚ,  που ακόμη κρατά… έστω και στα θολά! Θα μείνει για πολύ αν δεν υπάρξει μια στρατηγική που να βασίζεται όχι σε υποσχέσεις παροχολογίας αλλά σε προγραμματικές προτάσεις με ιδεολογική αναφορά ενάντια στον νεοφιλελευθερισμό της ΝΔ με πολιτικές που να αποδεικνύουν ότι αφορούν τους πολλούς και τους αδύναμους.

Δ. ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: Η ΝΔ θα κάνει την πολιτική της στηριγμένη συνέχεια της κυβερνητικής της εξουσίας με παροχές, εξυπηρετήσεις κλπ ενώ θα τρέχουν εθνικά-οικονομικά- κοινωνικά θέματα. Στην αντιπολίτευση υπάρχει το ενδεχόμενο της ενδοστρέφειας και της αναζήτησης στενά κομματικής στρατηγικής. Έχει ήδη τεθεί το θέμα της εκλογικής τακτική στις τοπικές εκλογές όπου η κυριαρχία της ΝΔ είναι συντριπτική. Η ΝΔ είναι λογικό να θέλει να συνεχίσει την παντοδυναμία της και τον μονοκομματικό έλεγχο των Δήμων και των Περιφερειών για τι την ‘’βολεύει’’ στην μακροημέρευση της ηγεμονίας της! Το πρόβλημα τίθεται στους ανταγωνιστές της, τον Σύριζα-ΠΑΣΟΚ και στην ‘’απομένουσα’’ αριστερά και το ΚΚΕ. Εκ των πραγμάτων ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ είναι υποχρεωμένοι να πάρουν απόσταση από την ΝΔ! Μόνος του ο κάθε χώρος είναι ‘’πρόβατο επί σφαγής’’!  Καλούνται να συνυπάρξουν! Η παραίτηση του κ. Τσίπρα ενώ φαίνεται να δυσκολεύει τον Σύριζα στην ουσία τον διευκολύνει στις μελλοντικές του τακτικές επιλογές. Είναι επιλογή προσωπικής υποχώρησης για να γεννηθεί μια νέα κατάσταση. Θα υπάρξει ανανέωση και τα νέα πρόσωπα των θέσεων ευθύνης θα έχουν ελευθερία κινήσεων προς μια ενιαία κεντροαριστερή σοσιαλδημοκρατική πρόταση που συζητιέται ήδη και τον έσπρωξε στην τολμηρή του απόφαση. Βεβαίως οι νέες τακτικές θα δημιουργήσουν προβλήματα στα ‘ καθιερωμένα και ’κανονισμένα’’ . πόσο μάλλον που όλα αυτά πρέπει να γίνουν σύντομα, γιατί στις τοπικές εκλογές ο χάρτης της χώρας δεν μπορεί να είναι μπλε!!!

Έναν ακόμη αγαπητό συνδημότη μας, από την Κέφαλο, τον Νίκο Στρατή (Κανέλη) υποδέχτηκε σήμερα ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς στις τάξεις της «Ισχυρή Κως».

Σας προσκαλούμε στην 12 η τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα γίνει στα γραφεία της ΔΕΥΑ ΚΩ την Τρίτη 04-07-2023 και ώρα 09.00 π.μ., η οποία κατά το διάστημα εφαρμογής των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, θα γίνει δια ΖΩΣΗΣ τηρούμενων όλων των εν ισχύι υγειονομικών μέτρων, με τα ακόλουθα θέματα στην ημερήσια διάταξη:

«Δεν θα είχαν ουσία οι ωκεανοί χωρίς την ισχυρή ελληνική ναυτιλία, τα πελάγη χωρίς τα ελληνικά νησιά, η Ελλάδα χωρίς τη θάλασσα που προστατεύει τα σύνορα και μας κάνει να νοιώθουμε ασφαλείς και υπερήφανοι» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Δωδεκανήσιος υφυπουργός Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Παππάς, αμέσως μόλις ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα. 

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με την Αστική Μη Κερδοσκοπική εταιρεία «ΓΑΛΗΝΟΣ» και τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Δωδεκανήσου σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου, Γ.Ν-Κ.Υ Κω, Γ.Ν-Κ.Υ Καλύμνου ολοκλήρωσε την 1η φάση του προγράμματος Οδοντιατρικού προληπτικού ελέγχου, «Πρόληψης και Αγωγής Στοματικής Υγείας -Φθορίωση Δοντιών» σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των νήσων Ρόδου, Κω, Καλύμνου και Καρπάθου, με σκοπό την εξέταση & εκπαίδευση των μαθητών της Γ’ τάξης των δημοτικών σχολείων.

«Με την ευκαιρία της εορτής του Κουρμπάν Μπαϊράμ

Μία ακόμη συνδημότισσα μας, με μεγάλη προσφορά στην εκπαίδευση των συμπατριωτών μας και στην τοπική κοινωνία, την Ειρήνη Κουτσούτη – Πανδή, υποδέχτηκε σήμερα ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς στις τάξεις της «Ισχυρή Κως».

Αντιγράφουμε από το Kostv.gr:

«Το απόγευμα της Τρίτης 27 Ιουνίου (2023), στις 19.30, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς,  συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών Φορέων της Κω και τουριστικούς παράγοντες, με δύο κύρια θέματα: Την μέχρι τώρα πορεία και εξέλιξη της τουριστικής περιόδου, και την προοπτική επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, μετά και την ανακοίνωση της Fraport Greece για εφαρμογή μειωμένων χρεώσεων στους αερομεταφορείς, από τον Οκτώβριο του 2023 και για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο, Μάρτιο και Απρίλιο. 

Τη συνάντηση χαιρέτησε ο Δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς ο οποίος δήλωσε πως πλέον υπάρχει μια ισορροπία στον τουρισμό αν και είναι γεγονός μια μικρή ύφεση σε σχέση με το 2019, η οποία συνδέεται με την ενεργειακή κρίση και τον πόλεμο στην Ουκρανία, που μεταφέρεται σαν μείωση της κίνησης στο νησί μας .

Τόνισε πως προχωρήσαμε σε μείωση ΔΤ στις επιχειρήσεις κατά 20% η οποία είναι σημαντική μείωση αλλά και μείωση στο 50% τελών στα νοικοκυριά. Επίσης, 50% δοθείσα έκπτωση στη χρήση των κοινοχρήστων χώρων.

Θέλησε παράλληλα να υποστηρίξει ότι η Κως είναι ασφαλής και ειρηνικός προορισμός,  σε σχέση με το δυσάρεστο γεγονός της 27χρονης Πολωνής.

Πρόσθεσε πως το τελευταίο 24ωρο έκανε εμφάνιση ένα βίντεο που δυσφημίζει την Κω (μετανάστες), βίντεο που "μετακινείται" από ΜΚΟ, αύριο θα επισκεφτεί εισαγγελέα προκειμένου να μηνύσει όσους θεωρούν ότι μπορούν να δυσφημουν το νησί. 

Η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ντίνα Σβύνου, παίρνοντας το λόγο δήλωσε πως αυτό θα πρέπει να καθιερωθεί, ενδεχομένως μια φορά το μήνα. Τόνισε πως ο Τουρισμός είναι συνεργασία. Οι αριθμοί μιλούν. Είναι πάνω σε πανελλαδικό και σε τοπικό επίπεδο. Ο αριθμός αφίξεων δείχνει ότι θα είναι μέχρι τώρα χρόνια ρεκόρ. Οι εισπράξεις είναι πάνω σε σχέση με το 2019. Γιατί ισως υπάρχουν κάποια παράπονα? Η μέση τουριστική δαπάνη ειναι χαμηλότερη σε σχέση με το 2019 και το 2022. Αυτό που περίμεναν οι επιχειρηματίες θα ήταν αντίστοιχα οικονομικά αποτελέσματα. Υπάρχουν περίπου 60.000 ξενοδοχειακες κλίνες. Έχουμε φτάσει ο επισκέπτης στην Κω (εκπαιδευτικός,  ΕΚΑΒ κλπ) να μη μπορεί να βρει σπίτι στο νησί. Θα πρέπει να βρεθεί μια τέτοια ισορροπία. Στην επιμήκυνση: έχει έρθει προσφορά από τη Frapport . Όλα είναι θεμιτά. Την επιμήκυνση την πετύχαμε. Ξεκινήσαμε 27 Μαρτίου. Να οργανωθούμε όλοι μαζί, ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του, η πρώτη ευθύνη είναι των επιχειρηματιων. Να βάλουμε πλάτες ξεκινώντας από εμάς τους ίδιους. Να έχουμε σταθερές κατευθύνσεις στον τρόπο που μιλάμε στα μέσα. Θέμα καθαριότητας θέλει προσοχή και στο θέμα της συγκοινωνίας δεν υπάρχουν αρκετά δρομολόγια και οχήματα. 

Ο Πρόεδρος του ΣΕΠΕ Γιώργος Σεγραιδος δήλωσε πως υπάρχει ένα 30% που λέει πως είναι καλύτερα τα πράγματαφέτος, ένα 25% που πιστεύει πως βρίσκεται στα ίδια και το υπόλοιπο 45% ότι είναι χειρότερα. Υπάρχει σύγχυση.Εχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα. Ναι για την ομάδα διαχείρισης κρίσεων. Επέκταση: το 70% της εστίασης λέει ναι. Θέλουμε να γίνει πιο συγκεκριμένο. Να στοχεύσουμε σωστά για να πετύχουμε αυτά που θέλουμε. 

Ο Εκπρόσωπος του Συλλόγου Τουριστικών Γραφείων Ευριπίδης Σαμαράς δήλωσε πως έχει μειωθεί η ταξιδιωτική δαπάνη και  είναι φυσιολογικό. Μπορεί να μην είναι χρονιά ρεκόρ, όμως είναι καλή χρονιά. Πρέπει να υπάρχει γενικά μια στρατηγική. Αν η σεζόν είναι από 15 Μάρτη μέχρι 5 Νοέμβρη , θα είναι όλοι ευχαριστημένοι. 

Ο Ζαχαρίας Χατζηθεμιστοκλής, Πρόεδρος του Συλλόγου Παραγωγών αναφέρθηκε στο θέμα της καθαριότητας, τονίζοντας πως υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Οι αγροτικοί δρόμοι: δεν περνάνε μόνο αγρότες αλλά κι άλλος κόσμος. Δεν είναι σε καλή κατάσταση. 

Ο Πρόεδρος του τουριστικού τμήματος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Δημήτρης Σαράντης τόνισε πως το θέμα του τουρισμού είναι σοβαρό και πρέπει να κάνουμε συναντήσεις. Τα νούμερα λενε πως μέχρι και σήμερα είμαστε στο συν 7%.και πως θα ξεπεράσει το 2022. Έχουμε μια επίσημη πρόσκληση από Frapport, να μας δείξει στρατηγική να είναι στην επόμενη συνάντηση. Θα πρέπει να συζητάμε σε άλλο επίπεδο και να συντονιστούμε. 

Ο κ.Βασίλης Τάσσης, ταξιδιωτικός πράκτορας, αναρωτήθηκε πόσο είναι το όφελος της προσφοράς της Frapport που θα κάνει δελεαστική την προσφορά της? Πρέπει να βάλουμε εμείς πλάτη. 

Ο Δήμαρχος ανέφερε πως η Frapport δε συμμετέχει σε τέτοιες συζητήσεις...

Ο Στέφανος Γραμμένος, Πρόεδρος του Σωματείου Εκμισθωμένων Ε Ι Χ οχημάτων με οδηγό, δήλωσε πως θα ήθελε να δει μια εισήγηση ενός εκπροσώπου της Frapport, να μας δείξει τί ζητά από την κοινωνία και το Δήμο.  Πρόσθεσε πως δε μιλάμε για επιμήκυνση,γιατί πάντα έτσι ήταν. Είναι μια αναμενόμενη σεζόν σε σχέση με την ειδική περσινή τουριστική περίοδο, που μπορεί να κάνουμε και καιρό να ξαναδούμε. Τόνισε πως  επειδή είναι συνεχώς στο δρόμο έχουν δει κάποια θέματα τα οποία θα βοηθήσουν όλους μας να καταλάβουμε, πως μπορεί ένας προορισμός να αναπτυχθεί με υποδομές. Ζώνη Σεγκεν τριτοκοσμικο. Συμφωνούμε στην επιμήκυνση αλλά για όλο το χρόνο. 

Ο Μανώλης Κίνας, Πρόεδρος της Ένωσης Ραδιοταξί Κω, δήλωσε πως οι πτήσεις είναι ακριβώς οι ίδιες. Η πολιτική των εταιριών είναι ίδια. Για την επιμήκυνση οι ίδιοι σαν οδηγοί ταξί δεν έχουν πρόβλημα. Τόνισε πως πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι δεν είναι εποχιακό επάγγελμα. Προσέθεσε πως υπάρχουν ουρές αλλά μικρές σε σχέση με άλλες χρονιές. Τόνισε πως πάνε καλά και γυρίσαμε στην προ κορονοϊού εποχή. Τα πολυθέσια ταξί, συμπλήρωσε,  είναι μια καλή λύση. 

Ο Θανάσης Μπιλιλής, Contract Manager της εταιρείας Travel Exchange, δήλωσε πως αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι πρέπει να βρισκόμαστε και να μιλάμε. Πρέπει να δούμε τη δυναμική που έχει η Κως τα τελευταία χρόνια , που έχει περάσει από τη μια κρίση στην άλλη. 

Η Μελίνα Χόλζερ-Κουκοράβα Destination Manager Cretan Holidays, τόνισε πως αν έρθει κάποιος τουρίστας στην Κω το Μάρτη, θα πει δε θα ξαναέρθω στο νησί. Όλα είναι κλειστά, ακόμα οι ντόπιοι δουλεύουν, ετοιμάζονται... Ο τουρ οπερετορ αν δει ότι τη μία χρονιά δεν είναι καλά, δε ξανά προσπαθεί για την επόμενη...

Ο κ.Τυρινόπουλος, ταξιδιωτικός πράκτορας,  δήλωσε πως υπάρχουν παράπονα και για άλλα νησιά για τη ζώνη Σεγκεν, αλλά στη δική μας υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Η δυσφήμιση της Κω ειδικά φέτος είναι πολύ μεγάλη. Ο εσωτερικός τουρισμός στα Δωδεκάνησα είναι αυξημένος φέτος, γιατί πλέον τα Δωδεκάνησα σε σχέση με Πάρο, Νάξο, Μύκονο δεν είναι τόσο ακριβά.

Ο Πέτρος Πικιώνης,  διευθύνων σύμβουλος της νεοφυούς επιχείρησης Kalimera στον τομέα της τεχνολογίας και του τουρισμού, δήλωσε πως δεν κάνουμε κάτι να γίνει ελκυστικός ο προορισμός. Όμορφα ξενοδοχεία έχει και σε άλλα μέρη. Υπάρχει θέμα στο κομμάτι επικοινωνίας και δεν υπάρχει real data δεδομένα. Δεν έχουμε ασπαστεί το κομμάτι της τεχνολογίας στον τουρισμό.

Ο Πρόεδρος ΤΕΕ Κω, Γιώργος Χρυσουλάκης τόνισε πως είναι σημαντικό το κομμάτι της διαχείρισης κρίσεων. Πρέπει να υπάρχουν ειδικοί να είναι standby και όταν υπάρχει κρίση να τους ενεργοποιούμε. Στο θέμα των RBNB ,τόνισε πως δεν υπάρχει περίπτωση να φοροδιαφυγει κάποιος. Κάνεις εγγραφή σε πλατφόρμα. Τα Τμήματα στεγαστικής συνδρομής σε όλα τα υπουργεία, είναι μια λύση για να βρίσκουν οι δημόσιοι υπάλληλοι λύση. Πρέπει να αποφασίσουμε ποιό μοντέλο τουρισμού θέλουμε και πώς μπορούμε να τον στηρίξουμε. Έως ότου ολοκληρωθεί το χωροταξικο να παγώσουν οι αιτήσεις νέων κλινών στην Κω. Να πιέσουμε στη βελτίωση των υπαρχόντων κλινών. Για την επιμήκυνση ανέφερε πως είναι ένα πείραμα που ενδεχομένως να έχει κάποιο κόστος, αλλά αξίζει να το δοκιμάσουμε. 

Ο κ.Βρακιδης,Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, δήλωσε πως η βάση μας ξεκινάει από πιο χαμηλά. Υπάρχει μια μείωση από το Μάιο. Τα χρήματα που ξοδεύει ο τουρίστας είναι λιγότερα. Όσον αφορά την επιμήκυνση, αρκετά καταστήματα το χειμώνα στο νησί μένουν ανοιχτά. 

Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Σέβη Βλάχου, τόνισε πως ήταν μια εποικοδομητική συνάντηση που ακούστηκαν σημαντικές απόψεις και απορίες. Πρόσθεσε πως διεκδικούμε στα καινούργια υπουργεία κάτι καλύτερο. Πως η επιμήκυνση είναι δικό μας στοίχημα και πως παίρνουμε αξία και από τα γύρω νησιά, από τις διάφορες πύλες εισόδου. Τόνισε πως όλα πρέπει να γίνουν με σωστές βάσεις και τους χρειάζονται όλους δίπλα τους. 

Ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς κλείνοντας δήλωσε πως καταγράφεται μια αύξηση 7% του τουρισμού σε σχέση με πέρσι. Οι επιχειρήσεις φαίνεται πως προβληματίζονται. Όσον αφορά την επιμήκυνση τόνισε πως προφανώς η Frapport δε ζητάει το νησί μας σαν συνέταιρο. Αλλά είναι και αυτή ένας "παίκτης". Τόνισε πως προχωράμε με.μεθοδευμένα μικρά βήματα για την επιμήκυνση της σεζόν. Ο ΕΦΤ εν μια νυκτί το 2015 έκλεισε. Θέλαμε να τον ξαναφέρουμε στο προσκήνιο και ήρθε ένα νέο μόρφωμα, αυτό της αναπτυξιακής».