Manager

Manager

Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία με τις προκρατήσεις στη συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου το Σάββατο 1η Ιουλίου στις 9 το βράδυ στο Ασκληπιείο και δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις.

Νέος στην ηλικία, με γνώση των προβλημάτων, όχι μόνο της Αντιμάχειας, με εμπειρία δύο περιόδων ως Κοινοτικός Σύμβουλος, αισθάνεται αυτονόητο
το καθήκον της προσφοράς στον τόπο μας. «Τη περίοδο 2014-2019 κάναμε πολλά για την Αντιμάχεια, το Μαστιχάρι και το νησί μας. Υποχρέωση μας να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε όχι μόνο αυτά που σχεδιάσαμε και ξεκινήσαμε, αλλά και πολλά άλλα που έχει ανάγκη ο τόπος και η συνεχής εξέλιξη το απαιτεί. Η τετραετία 2019-2023 δυστυχώς άφησε πολλά πράγματα πίσω και ειδικά τα χωριά μας που εγκαταλείφθηκαν από την αδιαφορία της σημερινής δημοτικής αρχής. Ναι μπορούμε και θα κάνουμε περισσότερα στη νέα περίοδο.» ΝΙΚΟΣ ΦΩΤΗΣ, ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ για την ΚΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ.

Θα φτάσει νωρίτερα από το αναμενόμενο - μέχρι το τέλος αυτού του έτους

 
 

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ

Ο ήλιος γίνεται πιο ενεργός και μπορεί να φτάσει στο μέγιστο της δραστηριότητας νωρίτερα από το αναμενόμενο - Το ηλιακό μέγιστο είχε προβλεφθεί να συμβεί το 2025, αλλά η δραστηριότητα των ηλιακών κηλίδων το έχει αλλάξει.

Μια ασυνήθιστη έκρηξη ηλιακών κηλίδων φέτος υποδηλώνει ότι το ηλιακό μέγιστο θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το τέλος του 2023.

 
Ο ήλιος γίνεται πιο ενεργός, κάτι που είναι αναμενόμενο. Ο ήλιος μας έχει έναν κύκλο 11 ετών όπου αυξάνεται και μειώνεται σε δραστηριότητα. Αυτό που είναι απροσδόκητο είναι πόσο σύντομα θα φτάσει στο ηλιακό μέγιστο. Το ηλιακό ελάχιστο έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2019, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός νέου ηλιακού κύκλου. 
 

Πλησιάζουμε το ηλιακό μέγιστο, όταν ο ήλιος φτάσει στη μέγιστη δραστηριότητα, κάτι που οι ειδικοί είχαν προβλέψει προηγουμένως ότι θα συμβεί το 2025.

NASA's Solar Dynamics Observatory/Joy Ng

Αλλά η πρόσφατη συμπεριφορά του ήλιου υποδηλώνει ότι το ηλιακό μέγιστο θα φτάσει νωρίτερα από το αναμενόμενο - μέχρι το τέλος αυτού του έτους.

 

«Θα κορυφωθεί νωρίτερα και θα κορυφωθεί υψηλότερα από το αναμενόμενο», δήλωσε στο Live Science ένας ηλιακός φυσικός στο Πανεπιστήμιο του Κολλεγίου του Λονδίνου, Άλεξ Τζέιμς.

 

Το ηλιακό μέγιστο είναι μια εποχή που το μαγνητικό πεδίο του ήλιου είναι εξαιρετικά αδύναμο και αυτό δεν είναι σπουδαία νέα για τη Γη. Κανονικά, το ηλιακό μαγνητικό πεδίο λειτουργεί ως ασπίδα, περιορίζοντας την ηλιακή ακτινοβολία και μειώνοντας τον κίνδυνο δυνητικά επιβλαβών γεγονότων όπως ηλιακές εκλάμψεις - που εκτοξεύουν σωματίδια υψηλής ενέργειας στο διάστημα. Σε περίπτωση που αυτά τα σωματίδια χτυπήσουν τη Γη, μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά.

Για παράδειγμα, ήδη φέτος μια ισχυρή ηλιακή έκλαμψη προκάλεσε εκτεταμένες διακοπές ρεύματος που διέκοψαν τα ραδιοφωνικά σήματα υψηλής συχνότητας στη Βόρεια Αμερική, την Κεντρική Αμερική και τη Νότια Αμερική.

 

Στο παρελθόν, ισχυρές ηλιακές καταιγίδες έχουν εκτοξεύσει το ηλεκτρικό δίκτυο του Κεμπέκ, προκαλώντας διακοπές ρεύματος που διήρκεσαν έως και οκτώ ώρες. Οι ηλιακές καταιγίδες έχουν επίσης συνδεθεί με εκρήξεις θαλάσσιων ναρκών και κατεστραμμένους δορυφόρους Starlink.

 

Γιατί οι ειδικοί πιστεύουν ότι το ηλιακό μέγιστο θα φτάσει σύντομα

Όταν το μαγνητικό πεδίο του ήλιου είναι αδύναμο, η επιφάνειά του αλλάζει.

Για παράδειγμα, η ηλιακή επιφάνεια αναπτύσσει προσωρινές μαύρες κηλίδες που ονομάζονται ηλιακές κηλίδες, οι οποίες είναι περιοχές όπου το μαγνητικό πεδίο είναι ιδιαίτερα ισχυρό σε μια περιοχή. Αυτό πνίγει τη ροή του ζεστού φρέσκου αερίου από το εσωτερικό του ήλιου προς την επιφάνεια, ψύχοντας αυτή την περιοχή και κάνοντας την να φαίνεται μαύρη.

πηγη: newsfeed

Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΩΩΝ  «Ο ΦΙΛΗΤΑΣ»,  διαβίβασε αίτημα στο Δήμο Κω για τη χρηματοδότηση του 15ου τόμου των  ΚΩΑΚΩΝ, στη μνήμη Βασιλείου Χατζηβασιλείου, με αποδέκτες τον  κ. Δήμαρχο, τον Πρόεδρο του Δ.Ο.Π.Α.Β.Σ. και την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, αντίστοιχα, όπως διατυπώνεται στο παρακάτω.

Η Διοίκηση και το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γ.Ν. – Κ.Υ. ΚΩ, ευχαριστούν θερμά τον Όμιλο «Μitsis Group»

Κύριε διευθυντά

Με όλο τον σεβασµό προς τον πολυΐστορα, πολυτιτλούχο και συχνό επιστολογράφο της «Κ» κ. Αναστ. Στέφο, θα µου επιτρέψετε να διατυπώσω διά βραχυτάτων µερικές παρατηρήσεις σχετικά µε την επιστολή του (1/4/23) µε τίτλο «Το µαρτύριο της σοφής Υπατίας».

Μια νέα κοινοβουλευτική περίοδος ξεκινά, με αυξημένες προσδοκίες για αντιμετώπιση των ιδιαίτερων προβλημάτων των νησιών μας. 

«Θέλω να συγχαρώ τον Γιάννη Παππά και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στη θέση του Υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

 

Ο επανεκλεγείς Βουλευτής Δωδεκανήσου Βασίλης Α. Υψηλάντης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

Ο επικεφαλής της παράταξης  «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ –Κως 2023»  Γιώργος Κυρίτσης, έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Με την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας και την οριστικοποίηση της εκλογής των Βουλευτών Δωδεκανήσου θέλω να συγχαρώ όλους τους εκλεγέντες και να ευχηθώ υγεία και δύναμη στο έργο που οι πολίτες της Δωδεκανήσου τους έταξαν να επιτελέσουν.

Ιδιαίτερες ευχές στον φίλο Γιάννη Παπά για την Υπουργοποίηση του σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό για τα νησιά μας Υπουργείο.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι η Κως έχει ξανά Βουλευτή και είναι σίγουρο πως ο Γιώργος  Νικητιάδης, όπως όλοι οι Βουλευτές μας άλλωστε, θα είναι δίπλα μας στις διεκδικήσεις του νησιού μας.

Τα Δωδεκάνησα έχουν Υπουργό και η Κως Βουλευτή.

Από εμάς εξαρτάται να αξιοποιήσουμε και τον Υπουργό και τους πέντε Βουλευτές μας».