Manager
Συλλυπητήρια μηνύματα για τον θάνατο του Κώστα Σαρή
Συλλυπητήρια Δήλωση του υποψήφιου περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Νικηφόρου Παπανικόλα |
Ο Δικηγορικός Σύλλογος Ρόδου αλλά και η τοπική κοινωνία της Ρόδου, πενθούν σήμερα για την απώλεια ενός αγαπημένου μέλους και εκλεκτού συναδέλφου. Ο Κωνσταντίνος Σαρής, άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του ως πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Ρόδου και τίμησε το επάγγελμα μέχρι και την τελευταία μέρα της ζωής του, συνεπής στις αρχές και στις αξίες της νομικής επιστήμης. Η θητεία του στην προεδρία του Δικηγορικού Συλλόγου Ρόδου σφραγίστηκε από την ακεραιότητά του και την αφοσίωση στον θεσμό. Η επαγγελματική του διαδρομή υπήρξε υπόδειγμα για όλους μας τους νεότερους. Το κενό που αφήνει πίσω του είναι από εκείνα που δεν αναπληρώνονται. Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του. Να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. |
Συλλυπητήριο μήνυμα Γ. Νικητιάδη για το θάνατο του Κώστα Σαρρή
Εκφράζω τη βαθιά μου λύπη για τον ξαφνικό θάνατο του συναδέλφου δικηγόρου Κώστα Σαρρή, πρώην προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Ρόδου. Ο Κώστας Σαρρής υπήρξε θεματοφύλακας των αρχών της Δικαιοσύνης. Οι συνάδελφοι του αναγνωρίζοντας τη δράση του, τον τίμησαν με την εκλογή του για έξι θητείες στην προεδρία του Δικηγορικού Συλλόγου Ρόδου. Ειλικρινής αγωνιστής, με πλούσια δράση στη Ροδιακή κοινωνία και την κοινωνία των Δωδεκανήσων και όχι μόνο στον τομέα της δικαιοσύνης. Οι ιδιαίτερες αρετές του και η μαχητικότητα του θα μας λείψουν. Εκφράζω τα ειλικρινή συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του. Αιωνία του η μνήμη.
Συλλυπητήριο μήνυμα Μίκας Ιατρίδη για την απώλεια του Κώστα Σαρρή.
ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΔΙΚΑΙΟ
ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΘΕΩΡΕΊΟΥ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΌ ΓΉΠΕΔΟ ΑΝΤΑΓΟΡΑΣ
Ρεπορτάζ: Στέργιος Χατζηστέργου
‘’ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ.’’
Λειτουργεί κανονικά το 4 ο Νηπιαγωγείο Δικαίωση του Δήμου Κω η απόφαση του Δικαστηρίου
Επιστολή Δημάρχου Κω προς Δήμαρχο αδελφοποιημένου Δήμου Λάρισας
Ο ευτελισμός των θεσμών
Ειδική συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Κω
Ο ευτελισμός των θεσμών
Σε κακόγουστο «one man show» εξελίχθηκε η Ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κω για τον απολογισμό του έργου της δημοτικής αρχής για το έτος 2022.
Στον μακρύ μονόλογό του ο δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς αναφέρθηκε στο έργο της 4ετίας και όχι του 2022, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε και σε εξαγγελίες για την επόμενη 5ετία, εν είδει προγραμματικών δηλώσεων.
Ρητορικά τα ερωτήματα*: Ήταν «προεκλογική εκδήλωση» ή συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου; Πώς αιτιολογείται η μη ψήφιση του απολογισμού; Είναι έγκυρη η συνεδρίαση ή «στον αέρα»;
* Όλα όσα συμβαίνουν καταδεικνύουν με τραγικό τρόπο την υψηλή και επικίνδυνη για την κοινωνία ανεπάρκεια τόσο της κεντρικής διοίκησης όσο και της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ήταν «εκδήλωση» ή συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου;
Πώς αιτιολογείται η μη ψήφιση του απολογισμού;
Είναι έγκυρη η συνεδρίαση ή «στον αέρα»;
Με την παρουσία αρκετού κόσμου, μεταξύ των οποίων υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και του υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Παππά, αλλά δίχως τη συμμετοχή της δημοτικής παράταξης «Όραμα και Δράση», πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής, 3/10/2023, στο «Χάνι», η ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κω με θέμα, τον απολογισμό του έργου της δημοτικής αρχής για το 2022.
Αναμενόμενη εν πολλοίς η μακρά τοποθέτηση του δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά, ο οποίος δεν αρκέστηκε στον απολογισμό του 2022, αφού αναφέρθηκε στο έργο όλης της 4ετίας, αλλά προχώρησε και σε εξαγγελίες για την επόμενη 5ετία, εν είδει προγραμματικών δηλώσεων.
Προεκλογική περίοδος γαρ. Μόλις ένας μήνας μας χωρίζει από τις εκλογές του Οκτώβρη.
Κριτική στο έργο της δημοτικής αρχής, ως είναι λογικό και αναμενόμενο, με «αστεράκια» για την επόμενη 5ετία, άσκησαν τόσο ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Δύναμη Αλλαγής» Γιώργος Κυρίτσης, όσο και η επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Κική Μακρή.
Οι τοποθετήσεις και των τριών επικεφαλής (περιληπτικά του δημάρχου λόγω τεράστιου εύρους…), φιλοξενούνται στις σελίδες 7, 8, 9, 10.
Τα παραλειπόμενα
Αρκετά τα παραλειπόμενα της εν λόγω ειδικής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Κω.
Κατ’ αρχάς, ήταν προβληματική η… απαρτία. Αδικαιολόγητες (;) απουσίες για μια τέτοια συνεδρίαση και μάλιστα ένα μήνα πριν από τις εκλογές.
Δεύτερον, η εισήγηση του δημάρχου, όπως προαναφέραμε, ήταν ένα είδος προγραμματικών δηλώσεων. Περισσότερα τα «ΘΑ» για τα επόμενα πέντε χρόνια από τα έργα που έγιναν την 4ετία.
Τρίτον, θεωρούμε ότι η συμμετοχή πολιτών, εάν εξαιρέσουμε κάποιους δημοτικούς συμβούλους (δεν παραβρέθηκαν όλοι…) και αρκετούς υποψηφίους, δεν ήταν η αναμενόμενη. Είναι ένα δείγμα του πόσο έχει απομακρυνθεί ο πολίτης από τους πολιτικούς και την πολιτική που αυτοί ασκούν.
Τέταρτον και σημαντικότερον, στο τέλος αυτής της μαραθώνιας συνεδρίασης το Σώμα δεν ψήφισε!!! Δηλαδή, ο απολογισμός, θέμα της ημερήσιας διάταξης αυτής της ειδικής συνεδρίασης, δεν ψηφίστηκε!!! Μάλιστα, δημοτικοί σύμβουλοι της δημοτικής αρχής είχαν αποχωρήσει πριν το πέρας της συνεδρίασης…
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι η συνεδρίαση είναι «στον αέρα», αφού όλες οι αποφάσεις του Σώματος υποχρεωτικά αναρτώνται στο «Διαύγεια». Σε μια «ελεύθερη μετάφραση», ουσιαστικά η συνεδρίαση είναι ως μη γενόμενη…
Δυστυχώς, έχουν υπάρξει και προηγούμενες παρόμοιες περιπτώσεις, χωρίς ουδεμία επίπτωση. Συμπερασματικά, ουσιαστικός έλεγχος στα των δήμων, δεν υπάρχει. Ναι μεν υπάρχουν σχετικοί νόμοι, αλλά μόνο και μόνο για να καταπατούνται από τους λεγόμενους «ισχυρούς» ή τους έχοντες «μπάρμπα στην Κορώνη». .
Όσο για την αποχώρηση πολλών μετά την ομιλία Νικηταρά, ένα έχουμε να σχολιάσουμε. Εξέλιπεν η αξιοπρέπεια ή όπως αρέσκονται να λένε, ο πολιτικός πολιτισμός. Ούτε και αυτό βέβαια είναι πρωτοφανές…
«Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις ώστε να «χτίσουμε» τις υποδομές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά μας»
Κ. Σβύνου, υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με τον Γ. Χατζημάρκο:
«Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις ώστε να «χτίσουμε» τις υποδομές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά μας»
«Πιστεύω πως μόνο με ομαδική δουλειά μπορούμε να πετύχουμε τα μέγιστα»
ΤΙΤΛΑΚΙΑ
«Αν με τιμήσει ο κόσμος της Κω και της Νισύρου με την ψήφο του, αυτό που εφάρμοζα αυτό θα συνεχίσω να εφαρμόζω. Και μάλιστα με διάθεση διεύρυνσης προς συμπολίτες μας που μπορούν και θέλουν να βοηθήσουν στο έργο μας. Η ομάδα εργασίας δεν πρέπει να παραμείνει μόνο στους αιρετούς. Στόχο μου αποτελεί η αξιοποίηση όσο περισσότερων ανθρώπων θέλουν και μπορούν να προσφέρουν»
«Τα έργα στο νησί μας θα πρέπει να γίνουν κατόπιν στόχευσης σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές, τους φορείς και την τοπική κοινωνία»
«Εγώ πρώτη προβάλλω και θα προβάλλω το «ανικανοποίητο». Σε μια όμως θετική και εποικοδομητική διεκδίκηση παραπάνω έργων αλλά και δράσεων»
«Είμαι εδώ ώστε να διεκδικήσουμε ακόμη περισσότερα. Σε όλο το φάσμα υποδομών και δράσεων. Αλλά και για είμαι όπως ήμουν και μέχρι σήμερα δίπλα στην κοινωνία, δεχόμενη την κριτική ως κάτι θετικό, ως έναυσμα διαλόγου και διεκδίκησης»
«Πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας, να σκεφτούμε και να σχεδιάσουμε θετικά, με εξωστρέφεια ώστε να πάμε και το δικό μας νησί σε άλλο επίπεδο βιώσιμης ανάπτυξης»
«Αυτό που χρειαζόμαστε τώρα είναι άνθρωποι με όραμα και διάθεση για δουλειά, που με ομαδικότητα και οργάνωση θα βγουν μπροστά και θα διεκδικήσουν. Θα διεκδικήσουν αυτά που έχουν τεθεί ως βασικές προτεραιότητες του νησιού μέσα από αγαστή συνεργασία με τη δημοτική αρχή, την κοινωνία και τους φορείς. Πιστεύω πως έχω αποδείξει πως μπορώ να μπω μπροστά στις δράσεις που απαιτούνται για να προχωρήσουμε τα μεγάλα έργα υποδομής. Για το λόγο αυτό συμμετέχω στις εκλογές στο επίπεδο της περιφέρειας» δηλώνει μεταξύ άλλων η υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου Κωνσταντίνα Σβύνου σε συνέντευξή της στον «Σ».
Η κα Σβύνου υποστηρίζει πως «η οικονομική κρίση και η δυσκολία που δημιούργησε στην χρηματοδότηση των έργων είχε σαν αποτέλεσμα να μείνουμε πίσω», υπερθεματίζει υπέρ της περιφέρειας λέγοντας πως «ποτέ δεν αρνήθηκε τη στήριξή της στον τόπο μας», ενώ μας μιλά για τους στόχους της και το πώς αντιλαμβάνεται τη συνεργασία της αυτοδιοίκησης με τους πολίτες. «Η ουσιαστική γνώση είναι αυτή που σου μεταφέρεται από τον απλό πολίτη, από τον εργαζόμενο, από τον επιχειρηματία, από τους ανθρώπους της ζωής» δηλώνει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: «Δεν με ενδιαφέρουν οι θέσεις και οι τίτλοι, με ενδιαφέρει να δώσω περισσότερα στον τόπο και στον συμπολίτη μου! Θέλω να το τονίσω αυτό: Ο πρώτος λόγος είναι πάντα στους συμπολίτες μας και η δική μου πόρτα θα είναι πάντα ανοιχτή ώστε να συζητάμε τους προβληματισμούς, τα προβλήματα αλλά και τις λύσεις. Λύσεις που θα βελτιώσουν την ίδια μας την καθημερινότητα και που θα στοχεύσουν σε νέα έργα».
Τέλος, δηλώνει πως, μετά από την τρίτη της θητεία στην Ένωση Ξενοδόχων θα «παραδώσει την σκυτάλη σε ικανούς συναδέλφους», αφού στόχος της είναι η διεκδίκηση της προεδρίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων.
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Ερ: Κυρία Σβύνου και επίσημα πλέον, είστε υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος. Σε προηγούμενη συνέντευξή μας, στην ερώτηση, γιατί επιλέξατε την περιφέρεια και όχι τον δήμο, μου είχατε απαντήσει πως, σε αυτό το επίπεδο αυτοδιοίκησης υπάρχει ο χώρος και ο τρόπος προκειμένου να προχωρήσουμε σε σχεδιασμό σημαντικών έργων που αφορούν στις υποδομές του νησιού.
Πείτε μου, λοιπόν, ποια θεωρείτε σημαντικά έργα που αφορούν στις υποδομές του νησιού και γιατί μέχρι σήμερα δεν έχουν προχωρήσει;
Κ.Σ.: Για να πει κανείς ότι κάτι δεν προχώρησε θα πρέπει πρώτα να αποσαφηνίσουμε ποιοι ήταν οι στόχοι, από ποιους και πότε τέθηκαν, ποιες μελέτες προς αυτή την κατεύθυνση έγιναν και μετά να κρίνουμε το τι προχώρησε και τι όχι. Δεν μπορούμε να κρίνουμε για παράδειγμα την μη κατασκευή κολυμβητηρίου όταν ποτέ δεν ετέθη στόχος δημιουργίας κολυμβητηρίου. Τα έργα στο νησί μας θα πρέπει να γίνουν κατόπιν στόχευσης σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές, τους φορείς και την τοπική κοινωνία.
Ως επί σειρά ετών πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω αλλά και ως ενεργή πολίτης επισημαίνω πάντα την ανάγκη επένδυσης σε υποδομές που θα έχουν ως βάση τη βελτίωση των συνθηκών ζωής των κατοίκων του νησιού και είναι κρίσιμες για το μέλλον του. Για παράδειγμα, το νέο νοσοκομείο, μια μελέτη για την επάρκεια του νερού και τα αντίστοιχα έργα, η επέκταση της Μαρίνας και επενδύσεις στα λιμάνια μας (Μαστιχάρι, Κέφαλος, Καρδάμαινα, Νίσυρος), επενδύσεις στην ενέργεια, στο οδικό δίκτυο, στα σχολικά συγκροτήματα και πολλά άλλα.
Δυστυχώς η οικονομική κρίση και η δυσκολία που δημιούργησε στην χρηματοδότηση των έργων είχε σαν αποτέλεσμα να μείνουμε πίσω. Χρειάζεται μια ολιστική προσέγγιση του τι θέλουμε να κάνουμε, να τεθούν στόχοι και σε αυτούς τους στόχους να θέσουμε προτεραιότητες και να δουλέψουμε, από κοινού, δήμος και περιφέρεια.
Είμαστε τυχεροί που έχουμε ένα περιφερειάρχη, τον Γιώργο Χατζημάρκο, που είναι πάνω από τα προβλήματα. Που έχει υψηλά την Κω στην ατζέντα του.Μια περιφέρεια που ποτέ δεν αρνήθηκε τη στήριξή της στον τόπο μας.
Αυτό που χρειαζόμαστε τώρα είναι άνθρωποι με όραμα και διάθεση για δουλειά, που με ομαδικότητα και οργάνωση θα βγουν μπροστά και θα διεκδικήσουν. Θα διεκδικήσουν αυτά που έχουν τεθεί ως βασικές προτεραιότητες του νησιού μέσα από αγαστή συνεργασία με τη δημοτική αρχή, την κοινωνία και τους φορείς. Πιστεύω πως έχω αποδείξει πως μπορώ να μπω μπροστά στις δράσεις που απαιτούνται για να προχωρήσουμε τα μεγάλα έργα υποδομής. Για το λόγο αυτό συμμετέχω στις εκλογές στο επίπεδο της περιφέρειας.
Ερ: Επειδή έχει γίνει αρνητική κριτική για την παρουσία και το έργο της περιφέρειας στο νησί μας, το γνωρίζετε αυτό, βασιζόμενη στην ειλικρίνεια που σας διακρίνει όσα χρόνια σας γνωρίζω, πείτε μου ποιο είναι το «αποτύπωμα» της περιφέρειας στην Κω τα τελευταία τέσσερα χρόνια;
Κ.Σ.: Η οποιαδήποτε αρνητική κριτική είναι πάντα θεμιτή όταν συνοδεύεται από σοβαρά επιχειρήματα. Επιχειρήματα που θα μπορούν να αξιοποιηθούν από τους εκλεγμένους περιφερειακούς συμβούλους την επόμενη μέρα. Δεν μπορούμε όμως να βασιζόμαστε σε γεγονότα που τυχόν μας έχουν δυσαρεστήσει και να μηδενίζουμε δράσεις και έργα, όπως το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού, η βελτίωση του επαρχιακού δικτύου, η ανακατασκευή των εκκλησιών του Αγίου Νικολάου και της Αγίας Παρασκευής, η αποκατάσταση του τεμένους στο Πλατάνι, έργα αποκλειστικής χρηματοδότησης από την περιφέρεια αλλά και άλλα έργα που συγχρηματοδότησε η περιφέρεια.
Υπάρχουν και έργα τα οποία βρίσκονται σε διαδικασία ωρίμανσης και για τα οποία έχουν διασφαλιστεί χρηματοδοτήσεις από την Περιφέρεια (Νοσοκομείο Κω, εργοστάσιο διαλογής απορριμμάτων και παραγωγής ενέργειας, λιμάνι Κεφάλου και άλλα).
Το ξέρετε ότι εγώ πρώτη προβάλλω και θα προβάλλω το «ανικανοποίητο». Σε μια όμως θετική και εποικοδομητική διεκδίκηση παραπάνω έργων αλλά και δράσεων. Γιατί μπορεί να δώσαμε έμφαση στις υποδομές, ας μην αφήνουμε όμως πίσω τις δράσεις. Και οι περισσότερες δράσεις πολιτισμού, αθλητισμού, τουρισμού, από αυτές που ζητήθηκε στήριξη, χρηματοδοτήθηκαν.
Είμαι εδώ ώστε να διεκδικήσουμε ακόμη περισσότερα. Σε όλο το φάσμα υποδομών και δράσεων. Αλλά και για είμαι όπως ήμουν και μέχρι σήμερα δίπλα στην κοινωνία, δεχόμενη την κριτική ως κάτι θετικό, ως έναυσμα διαλόγου και διεκδίκησης.
Ερ: Θέλω να μείνουμε στο θέμα διότι το θεωρώ ιδιαιτέρως σοβαρό. Απ’ όσο γνωρίζω, η περιφέρειά μας είχε ανοίξει γραφείο στις Βρυξέλλες, στο ευρωπαϊκό κέντρο λήψης των αποφάσεων όπως λέμε, προκειμένου, όπως είχε ειπωθεί, να αναδειχθεί η νησιωτικότητα σε μείζον ευρωπαϊκό ζήτημα. Τι γνωρίζετε επ’ αυτού; Διότι το θέμα «νησιωτικότητα» παραμένει μια ουτοπία…
Κ.Σ.: Εδώ λοιπόν ας «φωτίσουμε» όλα αυτά που δεν φαίνονται. Γιατί σε αυτό το κομμάτι η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έκανε σοβαρή δουλειά και κατέκτησε τη σημαντικότερη παρακαταθήκη για το μέλλον και τις επενδύσεις στα νησιά μας. Πέτυχε, μετά από σκληρή διεκδίκηση, την αναθεώρηση και την επαναφορά της περιφέρειας στο «στόχο 2» . Αποτέλεσμα αυτού, ο υπερδιπλασιασμός των πόρων στο ΕΣΠΑ 2021-2027. Στη δε απορρόφηση Ευρωπαϊκών πόρων, η περιφέρεια Ν. Αιγαίου έχει την πρωτιά μεταξύ των 13 περιφερειών της χώρας μας. Παράλληλα κατέγραψε ανάπτυξη 16,7%, που την έφερε πρώτη περιφέρεια της Ευρώπης σε ρυθμό ανάπτυξης, είναι η μόνη περιφέρεια με αύξηση πληθυσμού αλλά και πρώτη σε καταπολέμηση ανεργίας.
Όλα τα παραπάνω δεν γίνονται χωρίς σκληρή, στοχευμένη και τεχνοκρατική δουλειά. Όσο για τον όρο της νησιωτικότητας, όχι, δεν παραμένει ουτοπία. Τουλάχιστον όχι από την πλευρά της περιφέρειας, που πάντα αναφέρεται στα νησιά μας ως «νησιά της πρώτης γραμμής» αντί νησιά της «άγονης γραμμής». Δεν μπορώ, λοιπόν, να μην αναφερθώ στις επενδύσεις που έγιναν ειδικά στα μικρά νησιά, τα οποία έχουν γίνει παγκοσμίως γνωστά, όπως η Χάλκη (gr-ecoisland) με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα και ένα νησί πλήρως ηλεκτροδοτούμενο από φωτοβολταϊκά, όπως η Τήλος (justgozero) με πλήρη κυκλική διαχείριση απορριμμάτων, η Αστυπάλαια με μηδενικές εκπομπές σε κινητικότητα (e-mobility on demand), η Σύρος με το κέντρο καινοτομίας με δράσεις υπέρ κοινωνίας, η Νάξος ως smartisland και βεβαίως το εγχείρημα της Ρόδου με το Co-Lab όπου το νησί μετατρέπεται σε ένα πλήρη βιώσιμο και αειφόρο τουριστικό προορισμό.
Όλα τα παραπάνω μας αποδεικνύουν ότι πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας, να σκεφτούμε και να σχεδιάσουμε θετικά, με εξωστρέφεια ώστε να πάμε και το δικό μας νησί σε άλλο επίπεδο βιώσιμης ανάπτυξης.
Ερ: Θεωρώ λογικό και δεδομένο ότι, την παρουσία της περιφέρειας στο νησί μας την εκφράζει σε μεγάλο βαθμό το επαρχείο. Αν τολμήσω να συγκρίνω τη σημερινή λειτουργία του με παλαιότερες εποχές, νομίζω ότι θα στεναχωρηθούμε και οι δύο. Σας ρωτώ λοιπόν. Πώς σχολιάζετε το ότι, οι επαρχιακοί μας σύμβουλοι δεν συνεδριάζουν έτσι ώστε να συναποφασίζουν το πώς θα «παλέψουν» τα τοπικά μας ζητήματα στο περιφερειακό συμβούλιο, άσχετα εάν δεν είναι υποχρεωτικό;
Κ.Σ.: Δεν θα ήταν δίκαιο από τη θέση που βρίσκομαι να κρίνω τους έως τώρα εκλεγμένους εκπροσώπους μας. Από τη δική μου πλευρά και το θεσμό που υπηρετώ οφείλω να πω πως είχα επαφή με όλους και πάντα άμεση ανταπόκριση στα αιτήματά μου. Το αν συνεδρίαζαν μεταξύ τους η όχι και τον τρόπο που διεκδίκησε ο καθένας ξεχωριστά ή όλοι μαζί δεν είναι κανείς σε θέση να το κρίνει, ειδικά τώρα, που με την πρόοδο της τεχνολογίας, ο όρος «συνεδρίαση» έχει αποκτήσει μια ευρεία έννοια.
Όσον αφορά το σχεδιασμό μου για την επόμενη μέρα, πιστεύω πως μόνο με ομαδική δουλειά, το τονίζω, ομαδική, μπορούμε να πετύχουμε τα μέγιστα. Αυτό είναι ένα γεγονός που το έχω εφαρμόσει σε όλα τα διοικητικά συμβούλια που έχω βρεθεί. Αν λοιπόν με τιμήσει ο κόσμος της Κω και της Νισύρου με την ψήφο του, αυτό που εφάρμοζα αυτό θα συνεχίσω να εφαρμόζω. Και μάλιστα με διάθεση διεύρυνσης προς συμπολίτες μας που μπορούν και θέλουν να βοηθήσουν στο έργο μας. Η ομάδα εργασίας δεν πρέπει να παραμείνει μόνο στους αιρετούς. Στόχο μου αποτελεί η αξιοποίηση όσο περισσότερων ανθρώπων θέλουν και μπορούν να προσφέρουν.
Ερ: Παρ’ όλα αυτά, θεωρώ επίσης αναγκαίο να έχουμε ένα επαρχιακό συμβούλιο, έστω και άτυπο, με λόγο, πυγμή, αποφασιστικότητα και διεκδικητικότητα, κυρίως όμως να έχει επαφή με τον κόσμο. Στην περίπτωση που είστε εσείς η επόμενη έπαρχος, σκοπεύετε να αλλάξετε αυτή τη «νοοτροπία»; Να «ζωντανέψετε» τη λειτουργία του;
Κ.Σ.: Το σημαντικότερο όλων είναι να βρίσκεσαι δίπλα στον κόσμο. Η ουσιαστική γνώση είναι αυτή που σου μεταφέρεται από τον απλό πολίτη, από τον εργαζόμενο, από τον επιχειρηματία, από τους ανθρώπους της ζωής. Όλοι οφείλουμε να «ξεχυθούμε» στην κοινωνία και παράλληλα να δουλέψουμε αξιοποιώντας όλη την πληροφορία που αντλούμε από αυτήν. Δεν με ενδιαφέρουν οι θέσεις και οι τίτλοι, με ενδιαφέρει να δώσω περισσότερα στον τόπο και στον συμπολίτη μου.
Θέλω να το τονίσω αυτό: Ο πρώτος λόγος είναι πάντα στους συμπολίτες μας και η δική μου πόρτα θα είναι πάντα ανοιχτή ώστε να συζητάμε τους προβληματισμούς, τα προβλήματα αλλά και τις λύσεις. Λύσεις που θα βελτιώσουν την ίδια μας την καθημερινότητα και που θα στοχεύσουν σε νέα έργα.
Ερ: Κυρία Σβύνου, εάν αναλογιστεί κανείς ότι μεγαλώσατε με μια μητέρα η οποία έχει δώσει δείγματα γραφής και ανιδιοτελούς προσφοράς, όπως όλοι αναγνωρίζουν, αυτό σημαίνει ότι, τα «κοινά» δεν σας είναι άγνωστα. Το αντίθετο θα έλεγα, αφού η ενασχόλησή σας με τον τουρισμό σάς έχει πολλάκις επιβραβεύσει με την ανάληψη υψηλών θέσεων στον συγκεκριμένο κλάδο. Με αυτό ως δεδομένο, τι προσδοκάτε να καταφέρετε όντας στέλεχος της περιφερειακής αρχής;
Κ.Σ.: Νομίζω σας απάντησα ήδη για τις προσδοκίες μου: διεκδίκηση, προσφορά, αποτελεσματικότητα οργάνωση, διάλογος, σύνθεση δυνάμεων. Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις ώστε να «χτίσουμε» τις υποδομές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά μας. Θα σταθώ όμως σε όλα αυτά που έχω πάρει μεγαλώνοντας με μια μητέρα που ήταν πάντα μέσα στα κοινά, ακόμα και τότε που ήταν πολύ δυσκολότερο για μια γυναίκα να βρίσκεται εκλεγμένη σε κέντρα αποφάσεων. Θαύμαζα πάντα την ανιδιοτελή της προσφορά, τον τρόπο που διεκδικούσε, την ακεραιότητά της, το ότι μαζί με τον πατέρα μου πάλεψαν και δημιούργησαν από το μηδέν. Οφείλω επίσης να επισημάνω πως παράλληλα με την κοινωνική και επιχειρηματική της δράση υπήρξε και μια άξια μητέρα, πάντα δίπλα μου όποτε τη χρειαζόμουν. Στο δρόμο λοιπόν που χάραξε η μητέρα μου, θέλω να πιστεύω πως μπορώ να τη βγάλω ασπροπρόσωπη για όλες αυτές τις αξίες που μου έδωσε στη μέχρι τώρα διαδρομή μου.
Ερ: Η εκλογή σας θα επηρεάσει την συνδικαλιστική σας δράση;
Κ.Σ.: Σαφέστατα νέα κεφάλαια ξεκινούν. Οφείλουμε όμως να διαχωρίσουμε τη δράση μου στην περιφέρεια και στα κοινά του τόπου από τη συνδικαλιστική μου δράση. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Ολοκληρώνω την τρίτη μου θητεία στην Ένωση Ξενοδόχων Κω και είναι η ώρα να παραδώσω τη σκυτάλη στους ικανούς μου συναδέλφους. Ένας κύκλος κλείνει, πάντα με την ενεργή μου παρουσία και ανοίγει άλλος ένας στα πανελλαδικά μας δρώμενα, καθώς διεκδικώ την προεδρία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων. Ρόλοι σαφώς διαχωρισμένοι και με την βεβαιότητα ότι μπορώ να τους υπηρετήσω.
Και με την ευκαιρία, θα ήθελα να τονίσω πως σαν Ένωση Ξενοδόχων πέρα από συνδικαλιστική δράση, χάρη στις προσφορές των μελών μας είχαμε και εντονότατη κοινωνική δράση, τόσο σε φιλοξενίες όσο και σε υλικά αγαθά, την οποία ουκ ολίγες φορές έχετε καλύψει και εσείς και σας ευχαριστώ.
Ερ: Κυρία Σβύνου αφού σας ευχηθώ καλή επιτυχία, σας ζητώ να κάνετε εσείς τον επίλογο της συνέντευξής μας.
Κ.Σ.: Ο κόσμος με γνωρίζει μέσα από την ενασχόλησή μου με τον τουρισμό. Ο τουρισμός όμως είναι κάτι το πολυδιάστατο και έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους. Και σε αυτές τις παραμέτρους εργαστήκαμε σκληρά εγώ και το διοικητικό μου συμβούλιο προκειμένου να ανοίξουμε νέους δρόμους, δρόμους συνέργειας με όλους τους εμπλεκόμενους σε τοπικό, περιφερειακό και πανελλαδικό επίπεδο.
Βάλαμε στόχο τη διασύνδεση πρωτογενή - τριτογενή τομέα. Προχωρήσαμε σε συνέργειες με τους παραγωγούς και τους μεταποιητές του νησιού μας, καλλιεργώντας παράλληλα την φιλοσοφία για την απορρόφησή των τοπικών προϊόντων μας από τα ξενοδοχεία της Κω. Και αυτό είχε αποτέλεσμα.
Κάναμε άνοιγμα προς την τοπική κοινωνία και τις ανάγκες της, έχοντας αυτή τη στιγμή έναν μεγάλο αριθμό συναδέλφων που πάντα προσφέρουν και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουν να προσφέρουν όπου και όπως τους ζητηθεί. Συγκεντρώνουμε δωρεές προς κοινωφελή ιδρύματα, υπηρεσίες, οικογένειες, στηρίζουμε την τοπική μας κοινωνία αθόρυβα αλλά ουσιαστικά.
Η δουλειά που έχει γίνει ως τώρα δεν είναι στα στενά πλαίσια του συνδικαλισμού. Με αυτή τη δράση, τη γνώση και την εμπειρία είμαι εδώ και δηλώνω το δικό μου παρόν στα τοπικά μας δρώμενα. Με απόλυτη ευθύνη, με ανιδιοτέλεια θα τιμήσω τον κάθε πολίτη που θα μου κάνει την τιμή να με ψηφίσει, καθώς η κάθε ψήφος, είναι μια πράξη εμπιστοσύνης. Από όποια θέση και αν βρεθώ, με ταπεινότητα, με σεβασμό και πάντα δίπλα στον άνθρωπο και στην κοινωνία. Θαύματα δεν κάνει κανείς, Μαζί όμως μπορούμε να πάμε βήματα μπροστά.
ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Κατατέθηκαν 22 συνδυασμοί από 8 δήμους του Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου
Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Κω ανέρχονται στους 371 και της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στους 343
Συνεχίζεται ο έλεγχος των αιτήσεων των υποψηφίων από το Πρωτοδικείο Κω
Ο χρόνος των αυτοδιοικητικών εκλογών 2023 πλησιάζει. Σε έναν μήνα, 8/10/2023, οι πολίτες με την ψήφο τους θα αναδείξουν τους εκπροσώπους τους σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο για τα επόμενα 5 χρόνια.
Ως επαναληπτική ημερομηνία για τις δεύτερες κάλπες - όπου χρειαστούν - έχει οριστεί η αμέσως επόμενη Κυριακή, δηλαδή, 15 Οκτωβρίου 2023.
Οι νέες δημοτικές και περιφερειακές αρχές που θα προκύψουν από τις κάλπες του Οκτωβρίου θα αναλάβουν καθήκοντα την 1η Ιανουαρίου του 2024 και η πενταετής θητεία τους θα λήξει στις 31 Δεκεμβρίου το 2028.
Οι συνδυασμοί που μπήκαν στον «στίβο» διεκδίκησης της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου είναι τέσσερις, με επικεφαλής τους: Γιώργο Χατζημάρκο,, σημερινό περιφερειάρχη, με τη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας, Χρύσα Καραγιάννη με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, Νικηφόρο Παπανικόλα με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ και Γιάννη Αγγέλου με τη στήριξη του ΚΚΕ.
Όσο για τους υποψηφίους των συνδυασμών τους, συνολικά είναι 343.
Αναλυτικά: Με τον Γ. Χατζημάρκο 117 υποψήφιοι, με την Χρύσα Καραγιάννη 74, με τον Νικηφόρο Παπανικόλα 81 και με τον Γιάννη Αγγέλου 71.
Η «εικόνα της» Κω
371 οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Κω, όπως ανακοινώθηκαν από τους επικεφαλής των τριών συνδυασμών, που θα λάβουν μέρος στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.
Αναλυτικά:
166 οι υποψήφιοι της «Ισχυρής Κω» με επικεφαλής και υποψήφιο δήμαρχο τον Θεοδόση Νικηταρά.
150 οι υποψήφιοι της «Δύναμης Αλλαγής» με επικεφαλής και υποψήφιο δήμαρχο τον Γιώργο Κυρίτση
55 οι υποψήφιοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» με επικεφαλής την υποψήφια δήμαρχο Κική Μακρή
Οι συνδυασμοί του Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Σ», συνολικά οι συνδυασμοί οι οποίοι έχουν κατατεθεί για το Βόρειο Συγκρότημα Δωδεκανήσου είναι 22.
Αναλυτικά:
Κως: 3 συνδυασμοί
Κάλυμνος: 6 συνδυασμοί
Πάτμος: 3 συνδυασμοί
Νίσυρος: 2 συνδυασμοί
Λέρος: 3 συνδυασμοί
Αστυπάλαια: 2 συνδυασμοί
Λειψοί: 1 συνδυασμοί
Αγαθονήσι: 2 συνδυασμοί.
Να σημειώσουμε πως, συνεχίζεται ο έλεγχος των αιτήσεων των υποψηφίων συμβούλων από το Πρωτοδικείο Κω, ο οποίος αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 10 Σεπτεμβρίου 2023. Με αυτό ως δεδομένο, είναι νωρίς για να εκτιμηθεί ο συνολικός τους αριθμός για το Βόρειο Συγκρότημα. Με μια πρώτη «ανάγνωση» ίσως ξεπερνούν τους 2.000.
Κατά τα λοιπά
Επιτυχών συνδυασμός στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές αναδεικνύεται αυτός ο οποίος στον πρώτο γύρο συγκεντρώνει ποσοστό άνω του 43% (43%+1 ψήφο) επί των εγκύρων ψηφοδελτίων κάθε δήμου ή περιφέρειας αντίστοιχα. Αν αυτό δεν καταστεί δυνατόν, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται την επόμενη Κυριακή, 15 Οκτωβρίου 2023, μεταξύ των υποψήφιων δημάρχων ή περιφερειαρχών των δύο (2) πρώτων συνδυασμών.
Εξορθολογίζεται , όπως αναφέρεται, ο αριθμός των μελών του δημοτικού συμβουλίου και του περιφερειακού συμβουλίου. Συνολικά, το 2019 είχαν εκλεγεί εννέα χιλιάδες τετρακόσιοι εβδομήντα (9.470) δημοτικοί σύμβουλοι στους 332 δήμους της χώρας, ενώ για την επόμενη θητεία εκλέγονται οχτώ χιλιάδες τετρακόσιοι ογδόντα ένας (8.481). Αντίστοιχα, οι περιφερειακοί σύμβουλοι που θα εκλεγούν στις προσεχείς εκλογές είναι εξακόσιοι έντεκα (611) έναντι επτακοσίων τριών (703) της τετραετίας 2019/2023.
Επίσης, καταργείται η ξεχωριστή κάλπη που χρησιμοποιήθηκε, για μία και μοναδική φορά, στις εκλογές του 2019 για την εκλογή κοινοτικών συμβουλίων. Όπως ίσχυε έως τότε, έτσι και στις προσεχείς εκλογές, οι υποψήφιοι πρόεδροι και σύμβουλοι δημοτικών κοινοτήτων εντάσσονται στους συνδυασμούς των υποψήφιων δημάρχων. Οι δημοτικές κοινότητες με μόνιμο πληθυσμό έως 200 κατοίκους εκλέγουν μονομελές όργανο, τον πρόεδρο της κοινότητας. Δημοτικές κοινότητες με πληθυσμό μεταξύ 201 και 2.000 κατοίκων εκλέγουν τριμελές συμβούλιο, με βάση τα αποτελέσματα των εκλογών σε τοπικό επίπεδο. Σε δημοτικές κοινότητες με πληθυσμό μεγαλύτερο των 2.000 κατοίκων, την πλειοψηφία στο συμβούλιο δημοτικής κοινότητας έχει ο συνδυασμός του εκλεγμένου δημάρχου του οικείου δήμου.
Σταυροί προτίμησης
Δημοτικές εκλογές
Για την εκλογή δημοτικών συμβούλων, ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του με σταυρό υπέρ 1, 2 ή 3 υποψηφίων σε δήμους που εκλέγουν έως και 19 μέλη. Ήτοι:
13 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό έως 2.000 κατοίκων,
15 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό 2.001 - 5.000 κατοίκων,
19 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό 5.001 - 10.000 κατοίκων.
Αν ο αριθμός των μελών του δημοτικού συμβουλίου είναι μεγαλύτερος ή ίσος του 25, ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του με σταυρό υπέρ 4 υποψηφίων κατά ανώτατο όριο. Ήτοι:
25 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό 10.001 - 30.000 κατοίκων,
29 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό 30.001 - 50.000 κατοίκων (περίπτωση Κω),
35 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό 50.001 - 100.000 κατοίκων,
39 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό 100.001 - 150.000 κατοίκων και
43 μέλη, σε δήμους με πληθυσμό 150.001 και άνω κατοίκων.
Για την εκλογή συμβούλων δημοτικών κοινοτήτων, ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του υπέρ ενός ή δύο υποψηφίων.
Για την εκλογή προέδρου της δημοτικής κοινότητας, ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του υπέρ ενός υποψηφίου.
Περιφερειακές εκλογές
Με τον σταυρό προτίμησης ο εκλογέας εκφράζει την προτίμησή του:
προς 1 υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγεται 1 περιφερειακός σύμβουλος,
προς 1 ή 2 υποψήφιους συμβούλους στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγονται από 2 έως και 7 περιφερειακοί σύμβουλοι (περίπτωση Κω – Νισύρου),
προς 1 ή 2 ή τρεις υποψήφιους συμβούλους στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγονται από 8 έως και 12 περιφερειακοί σύμβουλοι και
προς 1 ή 2 ή 3 ή 4 υποψήφιους συμβούλους στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγονται περισσότεροι από 12 περιφερειακοί σύμβουλοι.
ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Τους υποψήφιους της παράταξής του στην Κω, παρουσίασε ο Γιώργος Χατζημάρκος στην αίθουσα του ΕΒΕΔ
Συνέντευξη τύπου στα τοπικά ΜΜΕ έδωσε ο επικεφαλής της παράταξης «Μπροστά το Νότιο Αιγαίο» και Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου την Τρίτη, 5/8/2023, όπου παρουσίασε επίσημα τους 13 υποψήφιους της Περιφερειακής Ενότητας Κω.
Στην εισήγησή του, ο Περιφερειάρχης, εξέφρασε την χαρά και την περηφάνια του, για την ομάδα του, τονίζοντας ότι έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένας οργανισμός για να πετύχει.
«H πορεία των νησιών μας, τα τελευταία χρόνια, είναι μία πορεία που δείχνει αλλαγή σε όλα τα επίπεδα, γεγονός που το αποδεικνύουν οι πρωτιές που έχουμε πανευρωπαϊκά» επισήμανε ο κ. Χατζημάρκος.
«Είμαστε πρώτοι στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων, πρώτοι στην Ευρώπη σε ρυθμό μείωσης της ανεργίας, πρώτοι σε καινοτόμα αειφόρα έργα και πρώτοι σε ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη. Είμαστε η μοναδική Περιφέρεια στην χώρα με αύξηση πληθυσμού. Και αυτό είναι ένα από τα μεγάλα μας στοιχήματα, να ξαναφέρουμε τους νέους πίσω στον τόπο τους και να κάνουν εδώ πραγματικότητα τα όνειρά τους». Πάντα υπήρχε απόσταση μεταξύ πολιτικής και πολιτών σημείωσε ο κ. Χατζημάρκος, «γεγονός που η παράταξη “Μπροστά στο Νότιο Αιγαίο” το έχει γεφυρώσει».
Στις ερωτήσεις που δέχθηκε από τους δημοσιογράφους, ο κ. Χατζημάρκος απάντησε για τα έργα οδοποιίας και ηλεκτροφωτισμού, επισήμανε πως το έργο δεν έχει παραδοθεί και οι καθυστερήσεις οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες, ενώ προκάλεσε ανοιχτά, όποιον θέλει να μιλήσουν για το οδικό δίκτυο, το οποίο όταν ο ίδιος το παρέλαβε ήταν σε άθλια κατάσταση, ενώ σήμερα η εικόνα αυτή έχει αλλάξει σε Κω και Ρόδο, πιο φωτεινό επαρχιακό δίκτυο.
Αναφέρθηκε στα μεγάλα έργα που θα γίνουν στην Κω με χρηματοδότηση της Περιφέρειας με δεσμευμένη επιχορήγηση στα 15 εκ. για το νέο νοσοκομείο, 15 εκ. ευρώ στο Δήμο Κω για αστική ανάπλαση, 7 εκ. ευρώ για το λιμάνι Κεφάλου, 40 εκ. ευρώ για ανακύκλωση και απορρίμματα, ενώ για το νέο νοσοκομείο άφησε αιχμές ως προς την καθυστέρηση στη χωροθέτηση του χώρου Ερωτηθείς για την αύξηση των μεταναστευτικών ροών και τις αντιδράσεις των κατοίκων στο Πυλί, ο κ. Χατζημάρκος τόνισε πως δεν έφερε ο εκείνος το hos spot στην Κω, άλλος το έφερε.
Πηγή: kostv.gr
Λογοθεραπευτική παρέμβαση σε βρέφη: Η σημασία της πρώιμης υποστήριξης
Η λογοθεραπευτική παρέμβαση στα βρέφη αποτελεί ένα ση.."Πω πω τι έχουμε να ακούσουμε μέχρι τις εκλογές...” (Νέο νοσοκομείο: Τα πρώτα 60 χρόνια είναι δύσκολα, μετά μπορείς να περιμένεις άλλα 40...)
"Όποιος σας υπόσχεται τζάμπα παροχές, να ξέρετε ότι θα σας…..Φτιάχνοντας τον ΟΠΕΚΕΠΕ της δόμησης
Αγαπημένε μου, διάβασα την άποψη του δημοσιογράφου και πολιτικού σχολιαστή…..Η αβάσταχτη αλαζονεία της εξουσίας
Διαβάζουμε: «Είναι ωμή, κυνική, διαχρονική, αφορά όλων των λογιών τις…..Τροφική Επιλεκτικότητα και ο ρόλος του λογοθεραπευτή στην αντιμετώπισή της.
Η διατροφική επιλεκτικότητα, γνωστή και ως επιλεκτική κατανάλωση τροφών, αποτελεί…..
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
LIFESTYLE
- Πώς ο Bad Bunny έγινε ο μεγαλύτερος ποπ σταρ του κόσμου; Lifestyle
- Xριστίνα Μαραγκόζη: Το συγκινητικό μήνυμα, με αφορμή τα 11 χρόνια από τον θάνατο του Αντώνη Βαρδή Lifestyle
- Πότε επιστρέφουν οι αγαπημένες σειρές με νέα επεισόδια Lifestyle
- Η Τζένιφερ Άνιστον αποκαλύπτει τις επεμβάσεις που έχει κάνει στο πρόσωπό της Lifestyle
- Demi Moore: Ανακηρύχθηκε το πιο όμορφο πρόσωπο από το περιοδικό «People» Lifestyle
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- XTERRA TRIATHLON WORLD CHAMPIONSHIP ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΛΕΡΕΣ Αθλητικά
- Κ. Χατζηεμμανουήλ: Ρεκόρντμαν ετών 96! - "Προπονούμαι μέρα παρά μέρα,πάω στους γιατρούς και με διώχνουν" Αθλητικά
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΟΚ ΚΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΙΣ 10:00 πμ Αθλητικά
- Ο αθλητισμός είναι ο καλύτερος αμυντικός μηχανισμός στα όποια προβλήματα του ανθρώπου και τα αδιέξοδα της νεολαίας μας Αθλητικά
- Ο Γ.Σ. ΕΥΔΑΜΟΣ Κω διοργανώνει Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου Κ16 Αγοριών – Κοριτσιών την Παρασκευή 2 Μαΐου στο Νέο Στάδιο Ανταγόρας Κω στις 15:30. Αθλητικά
ΥΓΕΙΑ
- Μόνιμο κίνδυνο για την καρδιά αποτελούν τα υψηλά επίπεδα λιποπρωτεΐνης (α), σύμφωνα με νέα μελέτη Υγεία
- Όζοι θυρεοειδούς: Τι συμπτώματα θα δείτε – Πότε είναι “καμπανάκι” καρκίνου Υγεία
- Πώς να βάψεις τα πασχαλινά αυγά με 2 φυσικά υλικά - Χωρίς χρώμα και χημικά Υγεία
- Νηστεία: Tips υγείας για να μην πάρετε κιλά Υγεία
- Γεωργιάδης: Μέσα στο 2026 θα παραδώσουμε το καλύτερο ΕΣΥ όλων των εποχών Υγεία
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ Μικρές Αγγελίες
- Το ξενοδοχείο Astir Odysseus Kos Resort & Spa επιθυμεί να προσλάβει προσωπικό για τη σεζόν 2026 Μικρές Αγγελίες
- Ο ΟΜΙΛΟΣ HOTELBRAIN ΖΗΤΑ RESERVATIONS AGENT Μικρές Αγγελίες
- Ο ΟΜΙΛΟΣ HOTELBRAIN ΖΗΤΑ ΒΟΗΘΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ (PAYROLL ASSISTANT) Μικρές Αγγελίες
- Ο ΟΜΙΛΟΣ HOTELBRAIN ΖΗΤΑ EXECUTIVE CHEF Μικρές Αγγελίες




