Manager

Manager

Τετάρτη, 18 Ιανουάριος 2023 10:06

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του ΓΝ / ΚΥ ΚΩ

Η Διοίκηση του Γ.Ν. – Κ.Υ. ΚΩ ευχαριστεί θερμά για την πολύτιμη προσφορά προς το Νοσοκομείο μας, τον Σύλλογο «ΝΕΦΡΟΠΑΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΚΩ» , για την πρόσφατη δωρεά στο Γενικό Νοσοκομείο Κω και συγκεκριμένα στην Μ.Τ.Ν των κάτωθι :

Από τη δημοτική παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ-ΚΩΣ 2023 εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η Κως πρέπει να διαμορφώσει ένα νέο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα για τη δημιουργία νέων σχολικών κτιρίων.

Προβολή της τηλεοπτικής αναφοράς του καναλιού «ARTE» στο νησί της Κω

Ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κω ανακοινώνει ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών, θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την 19-01-2023 ημέρα Πέμπτη από 08:00 έως 14:00 στην Περιοχή της Κεφάλου στον επαρχιακό Κω-Κεφάλου από το ύψος της παραλίας “MARKOS” έως την “ΚΑΜΗΛΑ” , στο νησί της Κω.

Ο ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ Νότιας Δωδεκανήσου συνεχίζει τις διεργασίες στο μέτωπο της τοπικής αυτοδιοίκησης, δίνοντας έμφαση στη δραστηριοποίηση των δυνάμεων του κόμματος στην τοπική διοίκηση.

Ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κω ανακοινώνει ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών, θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την 18-01-2023 ημέρα Τετάρτη από 08:00 έως 10:00 στην Περιοχή Γεραγκανθος προς Μαστιχάρι, στο νησί της Κω.

Η πόλη Φόλενταμ (Volendam) αποτέλεσε το δεύτερο σταθμό προβολής της Κω στην Ολλανδία, μετά την άκρως επιτυχημένη παρουσία της Κωακής αποστολής στην τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης & Vakantiebeurs 2023. 

Μέτρο ενίσχυσης της ρευστότητας των νησιωτικών επιχειρήσεων θα είναι η επιτάχυνση της διαδικασίας αιτήσεων για τις επιχειρήσεις, που θα αφορά την εκταμίευση των ποσών που αντιστοιχούν στο Μεταφορικό Ισοδύναμο για το δεύτερο εξάμηνο του 2022, τονίζει ο Βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Μάνος Κόνσολας με παρέμβαση του προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Με 15 θέματα, συνεδριάζει σήμερα Πέμπτη, 19/1/2023 και ώρα 18:00, δια ζώσης και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη, το Δημοτικό Συμβούλιο Κω.

Κλειστή λόγω εργασιών κλάδευσης και αφαίρεσης δύο πεύκων που κινδυνεύουν με πτώση, θα παραμείνει η οδός Αρτεμησίας, από τη διασταύρωση με την οδό Κοραή έως την οδό Επιχάρμου, μέχρι αύριο Τρίτη 17 Ιανουαρίου.