Manager

Manager

Συνεχίζεται καθημερινά το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διενέργειας test Covid_19 από την Κ.Ομ.Υ. Κω, από την Δευτέρα 29 Μαϊου έως και την Παρασκευή 2 Ιουνίου.

Από τη δημοτική παράταξη Δύναμη Αλλαγής-ΚΩΣ 2023, εκδόθηκε η ακόλουθη δήλωση:

Λυπάμαι ειλικρινά που κάποιες απόψεις μου για το θέμα της ενοικίασης της περιοχής του Ναυτικού Ομίλου από τον Δήμο μετατράπηκαν από τον κ. Κυρίτση σε αφορμή μιας ακόμα ατέρμονης στείρας αντιπαράθεσης που αντί να επιλύει το τεράστιο πρόβλημα της Αυτοδιοίκησης, το μεγεθύνει ακόμα περισσότερο.

«Αγαπητοί φίλοι,

Διάβασα την πρόταση του κράτους προς τον Δήμο μας για την ενοικίαση του Ναυτικού Ομίλου που μοιάζει με την γριά κακάσχημη μάνα που φτιασιδωμένη γυροφέρνει με τους Ζιγκολό και που για να τα φέρει βόλτα, να συνεχίσει να βάφεται και να φορά τα ψεύτικα βραχιόλια αφού τα καλά τα πούλησε,  ζητά από το παιδί της ενοίκιο στο σπίτι των προγόνων του για να γυροφέρνει εκείνη.

« Με την ανακήρυξη των αποτελεσμάτων επιθυμώ να συγχαρώ τον Γιάννη Παππά, τον Μάνο Κόνσολα και την Μίκα Ιατρίδη για την εκλογή τους στις βουλευτικές εκλογές της 21 Μαΐου 2023. 

Από την Κάρπαθο, όπου παρέστη για τις καθιερωμένες εκδηλώσεις τιμής στη μνήμη του Κώστα Ηλιάκη, που έπεσε στο καθήκον πριν από 22 χρόνια, υπερασπιζόμενος τον εθνικό εναέριο χώρο, ο Μάνος Κόνσολας έστειλε το δικό του μήνυμα, τονίζοντας:

Συνέντευξη τύπου παρέθεσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, μετά την σαρωτική νίκη της Νέας Δημοκρατίας αλλά και την προσωπική του επιτυχία που τον ανέδειξε σε πρώτο Βουλευτή Δωδεκανήσου.

Για κατάσταση που «απειλεί την υγεία συμπατριωτών μας με σοβαρά νοσήματα» κάνουν λόγο σε δηλώσεις τους στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου Φαρμακοποιοί της Δωδεκανήσου με αφορμή τη συνεχιζόμενη έλλειψη φαρμάκων εδώ και έξι μήνες και συγκεκριμένα από τον Δεκέμβριο του 2022.. 

Παρασκευή, 26 Μάιος 2023 11:33

«Κάστρο» της Ν.Δ. και η Κως!!!

Ξεπέρασαν και το πλέον ευφάνταστο «σενάριο» τα ποσοστά που έλαβε το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και στην Κω. Από το 38,3% που είχε λάβει το 2019, έφτασε στο 49,34% στις εκλογές της περασμένης Κυριακής!!!

Μια ενδιαφέρουσα ιστορική αναδρομή στην εκπροσώπηση της Δωδεκανήσου στο Εθνικό Κοινοβούλιο παρουσιάζει ρεπορτάζ της Μαίρης Φώτη στη «δημοκρατική».